Hjelp! Er helt ny på dette her!!

Svar
Siggenh
Innlegg: 3
Registrert: 15. februar 2017 23:21

Hjelp! Er helt ny på dette her!!

Legg inn av Siggenh »

Hei
Jeg flyttet nylig for meg selv og fikk da lyst til å plante noe planter som jeg kunne ha i vinduskarmen på kjøkkenet. Jeg kjøpte to "gjør-det-selv" kit fra plantasjen, men cherry tomater og basilikum. Jeg plantet begge for ca en uke siden +. Det spirer og gror i begge to :D Jeg har og fått med meg at ihvertfall tomatene bør jeg potte om og det er her jeg er totalt blank. Jeg aner ikke om når jeg bør plante de om. Hvor mange planter som evt. bør være i hver potte, kan jeg ha de stående inne (vinduet er vent mot øst) og ikke minst hvor store pottene skal være :?: Er det noen her inne som har mulighet til å hjelpe meg? Jeg føler at jeg har googlet og søkt rundt på nettet uten å bli noe særlig klokere. :? Håper virkelig det er noen her inne som kan hjelpe meg da det kan se ut som om at jeg har tatt meg litt vann over hodet :lol:
På forhånd takk for alt hjelpen :D
B|G1
Forumadministrator
Innlegg: 41
Registrert: 22. mai 2011 14:07

Re: Hjelp! Er helt ny på dette her!!

Legg inn av B|G1 »

Legg ut bilde så vi kan se?
Siggenh
Innlegg: 3
Registrert: 15. februar 2017 23:21

Re: Hjelp! Er helt ny på dette her!!

Legg inn av Siggenh »

[Utvidelsen jpg er deaktivert, og kan ikke lenger vises.]

Her er bildet som er tatt i dag
Siggenh
Innlegg: 3
Registrert: 15. februar 2017 23:21

Re: Hjelp! Er helt ny på dette her!!

Legg inn av Siggenh »

B|G1 skrev:Legg ut bilde så vi kan se?
Prøvde å legge ut bilde men vet ikke om jeg fikk det til. Når har de vokst enda mer og det kommer bare flere og flere planter opp. Er oppe i 12 planter. De som kom først har begynt å få blad sett nr to. Hva skal jeg gjør videre?
B|G1
Forumadministrator
Innlegg: 41
Registrert: 22. mai 2011 14:07

Re: Hjelp! Er helt ny på dette her!!

Legg inn av B|G1 »

Synes de vokser veldig bra :)
Svar